luni, 3 octombrie 2011

t e m a t i c a :

concediul nostru de toamna 2011 poarta urmatoarele marci:

ECOLOGIC : - relatie "prietenoasa" cu mediul inconjurator, pastrarea unui mediu mai curat - fara ambalaje fara deseuri in exces, - respect pentru natura si mediul natural
Bugetul maxim pe care l-am alocat concediului a fost de 50lei plus transportul care nu ni-lam permis mai mult de Euro4.


BIO : - ne-am propus un consum excesiv de produse biologice naturale, organice
BIO, o marca atat de pretuita in Europa si care inca este atat de accesibila la noi.
O mare parte din produse ni le-am asigurat din gospodaria bunicior si a gazdei noastre cu care am facut schimb de produse :) . Am petrecut weekendul anterior expeditiei cu pregatiri la Pitesti.

VERDE : - o saptaman in armonie cu natura, contempland frumusetea naturii, a muntiilor si a unei regiuni minunate in care predomina Verdele. un timp in care ne-am dorit sa avem un impact cat mai putin distructiv in mediul natural. fi verde !

RUSTIC : o saptaman in mijlocul satului traditional romanesc, care inca mai pastreaza multe elemente vernaculare (specifice poporului nostru, rudimentare si incarcate de o lunga traditie pastorala)
Am gustat un pic din stilul de viata al taranilor braneni, cu gust de branza de burduf si miros de vaci ...

Niciun comentariu: