sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Plimbare Sirnea

Astazi am vrut sa profitam de vremea de afara si de faptul ca nu aveam planificat nimic si am iesit la o plimbare. Am mers la Sirnea (de la Fundata se coboara pe un drum vreo 7-8 km) de unde se trage un colaborator al lui Sam. Acolo un unchi al lui si-a facut o pensiune. Este situata intr-o zona foarte frumoasa, pe o muche de deal, avand ca vecini muntii Bucegi de-o parte si de alta parte Piatra Craiului. Va las sa trageti concluzii...
Aceasta este pensiunea "Casa Konigstein"

Aceasta este privelistea din fata casei: Muntii Piatra Craiului.

Vedere din spatele casei: Muntii Bucegi

In valea din spatele casei este casa batraneasca a parintilor colaboratorului lui Sam.


Am facut o plimbare spre sura in care este depozitat fanul si in care se adapostesc vacile. Un traseu de 15 minute, mers pe linie de nivel.





Sura cu pricina, unde am avut nevoie de o spalare pe manute, deoarece Dorthea nu stie ce sunt petele de culoare maro din iarba!



Cand ne-am intors de la plimbare, batranii pregatisera masa... in curte! O masa traditionala romaneasca cu bulz, carne de porc scoasa din garnita, cas proaspat si afumat si muraturi.



Niciun comentariu: