luni, 24 mai 2010

Weekend la Pitesti

Intre 21 si 24 mai am fost la Pitesti. Ne-am bucurat sa ne putem vedea cu unchi, matusi si verisori. Dorothea este foarte incantata de oameni, de copii si ii place tare mult cand este bagata in seama.

Vremea a fost instabila si a plouat destul de des apoi iesea soarele... Nu am ratat ocazia sa incaltam cismele de cauciuc si sa mergem prin iarba uda...

Am dat o fuga si la Malureni sa ne intalnim cu Strabunicii...
Aici Dorothea a facut cunostinta cu pisica.
Pe Strabunica am gasit-o destul de bine dispusa... Era chiar pusa pe shoti! :P

Maria si Costica... tineri si fericiti

Ce face strabunicul acolo?

Le da papa la gainuse ca sa faca oua multe


Miam, miam, miam

Mai ai si pentru mine o lingurita?

Visinul bunicilor din mijlocul curtii este foarte incarcat si crengile au ajuns la nivelul Dorotheei. Nu a ratat ocazia sa guste din visinele inca verzi!





Ooooo, v-a fost dor de ratuste? Si noua! Iata-le cat de mari s-au facut!






Bunica a fost foarte harnica in acest weekend, a trebuit sa gateasca pentru "multe guri", dar am surprins-o intr-un moment de relaxare.

Niciun comentariu: